8RPÎËKÀ8Ä~æ(Äù:B³Ïê!CÊÒÊ3¡y|.÷ì×{ö}ð`
#ÂȤá5g÷þèã½ôhK¹u¹Ð%;kÄtj¼½psÚ»1°Ø¬¹æâæ£. 2021. Internetová reklama Marketingové poradenstvo Pohyblivá a mobilná reklama Reklamné plochy - prenájom Reklamné predmety Výroba reklamy Vyber Lokalitu, Zoradenie a Kategóriu Po prvé z profilu jednotlivých študijných programov, kde je . V prípade, že nemáte istotu, aký email ste použili zavolajte na HelpDesk kontakt 037/641 4881 (7.30 - 15.30 h.), 0911 154 882, 0911 154 214 alebo píšte na email [email protected]. 0 hodnotení . Pavel Horňák, CSc. - s. 79-92 [CD-ROM]. Ahojte, podávam si elektronickú prihlášku na UKF v Nitre, odbor Marketingová komunikácia a reklama. V prípade, že počet uchádzačov prekročí 10% z predpokladaného počtu, môže dekan rozhodnúť o konaní prijímacej skúšky.Podmienkou zápisu do 1. ročníka je predloženie notársky overenej kópie maturitného vysvedčenia, prof. PhDr. . Jej cieľom je zverenie značiek a ich imidžu do jej opatery. Študent sa oboznámi problematikou PR (Public Relations), reklamy a marketingu, ďalej etickými dilemami v oblasti masmédií. Monika Václavová – [email protected] UKF: Najväčší počet záujemcov tradične evidujeme na študijných programoch Psychológia, Marketingová komunikácia a reklama, Riadenie kultúry a turizmu, Sociálna práca, Predškolská a elementárna pedagogika, Informatika. Marketing knižníc. Knižnice. V jednotlivých podkapitolách sú bližšie rozobraté jednotlivé formy marketingovej ko munikácie t.j. reklama, podpora Lenka Piliarová Školenie bude prebiehať s praktickými ukážkami a spolu budeme preberať konkrétne materiáli ich možné Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie - Úvod do vedy o masovej komunikácii, Psychológia pre masmediálne štúdia I. a II., Základy sociológie pre masmediálne štúdia, Analýza mediálnych . Malý príklad - v parlamentných voľbách dnes často nerozhodujú politické programy, ale množstvo . uvedomenie si existencie produktu), Marketingový mix s nástrojmi komunikačného mixu Produkt produktová politika Cena cenová politika Marketingová komunikácia komunikačná politika Distribúcia distribučná politika Reklama: ∗ predaja: reklamné prostriedky Obsah seminárov vyplýva z dvoch podmienok. - dĺžka štúdia: 3 r. denná, 4 r. externá. - forma štúdia: denná a externá. Reklama taktiež zohráva úlohu v oblasti posil ňovania vz ťahov ľudí k zna čke. V rámci jednoodborového štúdia si študenti vyberajú z našej jazykovej ponuky podľa svojho študijného plánu. reklamné predmety , katalóg, telefónny zoznam, zlaté stránky a obežníky. predmet a ciele reklamy predovšetkým: Vyštudovala som žurnalistiku v bakalárskom odbore na UKF v Nitre, mám za sebou rok magisterského štúdia v odbore marketingová komunikácia a reklama na rovnakej univerzite. Akreditované bakalárske študijné programy. „Marketingový mix je soubor taktických marketingových nástrojů, které firma používá k úpravě nabídky podle cílových trhů. . public relations. 102002 - Katedra marketingu. Ku klasickým formám reklamy (vystavovanie tovaru, vývesné štíty, obchodné značky, vyvolávači atď.) stupeň štúdia 1. ročník PV predmet/DŠ Informácie o odbornom zabezpečení predmetu . Volám sa Karina a mám 25 rokov. Pedagogická činnosť: September 2009 - jún 2012 - UKF Nitra - Marketingová komunikácia a reklama (voľnočasová a značne, ak nie úplne, zbytočná aktivita) Zručnosti: Programovanie - 0% Marketingová komunikácia podľa Kitu (Kita J., 2000, str.283) znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s výrobkami a službami, vysvetľovať ich vlastnosti, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, prospešnosť, použitie a na druhej strane vedieť aj počúvať, prijímať podnety a požiadavky spotrebiteľov a reagovať na ne. Kevin Clifford... Roanoke, Virginia – A new 9-hole moving mini-golf course opened in the heart of Roanoke’s downtown district. Filozofická fakulta UKF. Program MBA Marketing a reklama je vhodný pre uchádzačov, ktorí chcú rozvíjať svoje vedomosti a schopnosti v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. House fire in Roanoke sent four people to the hospital, New restaurant to open this week in Roanoke, Man caught with loaded weapon at Roanoke airport, Two individuals injured in a single-vehicle crash, Support of women’s reproductive rights expressed through protest in Roanoke, Authorities once again shine a light on human trafficking issue since releasing new data at the beginning of month, Unemployment rate lowered to 4% in August, Marijuana arrests dropped significantly since allowing possession of small amounts for individuals over 21, Gov. riadenie kultúry a turizmu, marketingová komunikácia a reklama, politológia, ruský jazyk v interkultúrnej a obchodnej komunikácii, sociológia, žurnalistika, ruský jazyk v interkultúrnej a obchodnej komunikácii - euroázijské štúdiá, história - archeológia, politológia - filozofia doc. alebo absolventom bakalárskeho štúdia, ktorí sa na . Špecifické nástroje - intersticiálne video reklamy, odmeňované video reklamy, full-screen reklamy, bannery. študijný program marketingová komunikácia a reklama 15.00 - 15.30 Informácie o študijnom programe marketingová komunikácia a reklama 15.30 - 16.00 Študentský projekt: „Cirkulátor", spolupráca s praxou, „double degree" Navštívte nás v online priestore, vo vstupnom vestibule Filozofickej fakulty a v 19 virtuálnych učebniach v stredu 10. reklama. Ročník, forma štúdia: 2. ročník, externá forma štúdia. Podľa študijného plánu patria k študijným predmetom aj predmety povinne voliteľné. Aj filmové hviezdy, známi politici, či Facebook využívajú techniky marketingu. In: KOMUNIKÁCIA - UMENIE - MARKETING, vedecký seminár - Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre, 29. Marketingová komunikácia a riadenie vzťahov so zákazníkmi. . - anglický jazyk a literatúra . DNI OTVORENÝCH DVERÍ FILOZOFICKEJ FAKULTY UKF V NITRE 10. Väčšina odborov v súčasnosti vyžaduje povinne kurzy anglického alebo ruského jazyka. reklamy), g) Odozva - reakcia príjemcu po prijatí správy (napr. Reklamné médiá a plochy, prieskum trhy, príprava firemných prezentácií, výroba pečiatok a vizitiek. 1 Documents. 2. 2 . Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac? 12. O mne. Marketingová komunikácia produktu Bardejovských Kúpeľov sa uskutočňuje celonárodne, . Interkultúrna komunikácia v politike a medzinárodných vzťahoch Paneurópska vysoká škola od 2014 doteraz (vedúci Ústavu reklamy) UKF. • Reklama v Československu, reklama na Slovensku v súčasnosti. Propedeutika marketingovej komunikácie (Bc.) predmet, ako súčasť jednotlivých zložiek marketingovej komunikácie. Na SŠUP vyučujem predmety matematika, technické kreslenie, etická výchova, občianská náuka, podnikanie v odbore a marketingová komunikácia a reklama. Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie - Úvod do vedy o masovej komunikácii, Psychológia pre masmediálne štúdia I. a II., Základy sociológie pre . predmety. Marketing a reklama poskytovateľov služieb v CR a agroturistike termín : 13. a 14.1. However, they are also part of the whole communication marketing mix and they either figure Navštíviť web programu. Najvyšší záujem na inžinierskom stupni evidujeme na Ekonomike podnikania a Agrárnom obchode a marketingu. Na študijné programy, pri ktorých sa nekoná prijímacia skúška, budú prijatí uchádzači do počtu stanoveného kvótami pre daný študijný program, ak počet uchádzačov neprekročí 10 % z predpokladaného počtu. úplný vysokoškolský stupeň Jednoodborové štúdium mMKa - Marketingová komunikácia 2.st SC Študijná časť A Povinné predmety mMK-A Povinné predmety 100807 B FiF.KMK/A-moMK-002 . Program poskytne základný prehľad o súčasných marketingových trendoch, rozšíria vaše znalosti vzťahujúce sa k tvorbe a budovanie značky, tvorbe efektívne marketingové stratégie a naučí vás . BRATISLAVA 12. marca 2018 (WBN/PR) - Na Filozofickej fakulte UKF v Nitre nájdete široké spektrum akreditovaných bakalárskych študijných programov, pričom väčšina z nich má nadväznosť v magisterskom stupni štúdia. Zadajte Vaše prihlasovacie meno a na e-mail Vám odošleme informácie pre zmenu hesla. 2 MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA Každá výmena tovaru je spojená s množstvom komunikačných procesov. 19 zázn. - akademický titul: bakalár (Bc.) - mediálne a komunikačné štúdiá 01.09.2019 prof. PhDr. (po modernu) » Mediálne právo » Medzinárodný marketing » Psychológia reklamy ©2005-2021 študenti univerzít. garant 1 01.09.2019 2019-09-01 2020/2021 J mMKa Marketingová komunikácia 2.st II. Na našej škole, teraz ked som štvrtáčka, potrebujú od nás, (doteraz sme mali 4 Voliteľné predmety) aby sme si vybrali only 2 Voliteľné predmety . Û5ÄPÙJe' ¾?~Í;dZ4×Gb±Ü_«9i¥åtûHs´(Öõb!ÙÜKs/e+gñáéï½óá["÷¿6~üápTûÇï²lÝ©èÈÍçØéÐq Kx Akreditované bakalárske študijné programy - forma štúdia: denná a externá - dĺžka štúdia: 3 r. denná, 4 r. externá - akademický titul: bakalár učiteľstvo predmetov - dvojpredmetové štúdium v kombinácii predmetov* - anglický jazyk a literatúra - estetická výchova - etická výchova - francúzsky jazyk a literatúra - história - náboženská . Analýza základných nástrojov marketingovej komunikácie. marketingová komunikácia a reklama - FF - UKF, Vysvedčenia 1-3 (v jednom súbore) (papierová forma), Vysvedčenie z posledného ročníka (papierová forma). Prihláška a poplatky. MBA Marketing a reklama Program MBA Marketing a reklama je vhodný pre uchádzačov, ktorí chcú rozvíjať svoje vedomosti a schopnosti v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Reklama na nás pôsobí, či už vedome alebo podvedome, na rôznych miestach, v rôznych formách a rôznymi spôsobmi a jej hlavnou úlohou je sprostredkovanie reklamnej informácie. Marketingová komunikácia má dosiahnuť, aby sa počiatočná neznalosť a neistota cieľovej osoby o propagovanom výrobku alebo službe zmenila v presvedčenie o . Zaujal ťa program? . osobný predaj. A 11. Marketingová komunikácia. Tr. Posledná aktualizácia: 16.09.2021 13:18. Ing. bí jeden konkrétny - reklamná a marketingová komunikácia, ktorá je odrazom žitia v kon-zumnej spoločnosti. Marketingová komunikácia (promotion) ako dnešná súčasť marketingového mixu sa vyvinula z reklamy (advertising), ktorá vznikla spolu so vznikom obchodu už dávno. - v študijnom odbore marketingová komunikácia a reklama Ďalšie vzdelávanie 2000 - 2002 Univerzita Komenského v Bratislave (Centrum ďalšieho a celoživotného vzdelávania) - špecializačné dvojsemestrálne štúdium v odbore teória a prax žurnalistiky Priebeh zamestnaní 2010 - doteraz Katedra žurnalistiky, FF UKF v Nitre, Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie – Úvod do vedy o masovej komunikácii, Psychológia pre masmediálne štúdia I. a II., Základy sociológie pre masmediálne štúdia, Analýza mediálnych produktov, Sociálna psychológia pre masmediálne štúdia, Metódy sociálnych vied, Teória komunikácie, oblasť marketingu a marketingovej komunikácie - Základy marketingu, Propedeutika marketingovej komunikácie, Základy manažmentu a podnikového riadenia, Segmentácia spotrebiteľa, Základy ekonomiky, Medzinárodný marketing, Metódy sociálnych vied, oblasť slovenského jazyka - Úvod do štúdia jazykov, Ortografia Jazyková kultúra, Všeobecná štylistika, Lexikológia a frazeológia, Tvorba reklamného textu systém a organizácia práce v mediálnych a marketingových inštitúciách a podnikoch - Základy manažmentu a podnikového riadenia, ovládanie techník a technológií súvisiacich s produkciou a postprodukciou mediálnych a marketingových komunikátov - Tvorba marketingovo-komunikačných projektov, Grafický dizajn, Vývoj a klasifikácia písma, Propagačné prostriedky I. a II., Typografia, Psychológia reklamy, Fotografia pre masmédiá, Audiovizuálna tvorba, Estetika reklamy, Ateliér marketingovej tvorby, aplikácia mediálnych štúdií a teoretické východiská dejín umenia, kultúry a umeleckej kultúry - Výcvik tvorivosti, Vizuálna komunikácia, Žurnalistická etika, Estetika reklamy v oblasti teória práva – Mediálne právo, • v oblasti dejín estetických teoretických systémov (európskych i mimoeurópskych) vo väzbe na oblasť kultúry a umenia - Vizuálna komunikácia a, Estetika reklamy, základné filozofické koncepcie XX. Marketingový mix a marketingové prostredie. [UKF] Marketingová komunikácia a reklama; Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre [UKF] » Dejiny umenia 1. Komunikačné kanály na mobilných a webových platformách. bgaraj@ukf.sk. Ďakujem za odpovede - Aj o tom sa diskutuje na Modrom koníku. • Marketingová komunikácia a reklama (Bc., Mgr.) Ahojte. Úvod Podľa príspevku Marketing library services. [UKF] Marketingová komunikácia a reklama; Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre [UKF] » Dejiny umenia 1. : +421/37/640 82 40 [o4] 2011 Banyár, M.: Reklama 11 (CD ROM). Predmet: Marketingová komunikácia - teória a dejiny. odborná asistentka Miestnosť 5A.15 E-mailová adresa Telefón +421 2 6729 1574 Konzultačné hodiny: Utorok 10:00 - 11:30. MARKETING, REKLAMA VERSUS ETIKA . Študenti si osvoja základné vedomosti spojené s prácou v reklame a marketingu. Marketingová Komunikácia a Reklama. Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie - Úvod do vedy o masovej komunikácii, Psychológia pre masmediálne štúdia I. a II., Základy sociológie pre masmediálne štúdia . Nitra od 2007-2014 VŠ Danubius, Sládkovičovo, od 2005 — 2014 (riaditeľ ústavu, prorektor) Ekonomická univerzita od 2008-2009 Ekonomická univerzita 2003 - 2004 UCM, Trnava od 2004 -2005 (vedúci . BBA Marketing a komunikácia Program BBA Marketing a komunikácia je určený pre všetkých, ktorí sa chcú naučiť, ako to chodí v médiách alebo v oblasti reklamy, marketingu a PR. Cyrila a Metoda v Trnave Rok udelenia: 2013 Odbor: Masmediálne štúdiá Ďalšie vzdelávanie (1) Pozvaná prednáška Ďalšie vzdelávanie: Medziodborové vysokoškolské štúdium: Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta Rok . Reklamné a mediálne agentúry, marketingové poradenstvo a služby, grafické štúdiá, PR agentúry. . Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie -, Psychológia tvorivosti v marketingovej komunikácii, Teória sociálnej a masmediálnej komunikácie - psycholingvistika a sociolingvistika . Študovať môžete jazyky, komunikáciu rôzneho druhu, kulturológiu či humanitne orientované študijné programy. bgaraj@ukf.sk. Reklamu na produkt Bardejovských Kúpeľov mohla verejnosť zachytiť . Marketingová komunikácia v podmienkach krajín V4/Marketing Communications in the Conditions of V4 Countries Visegrad Fund - University Grants. záujem a ako celkovo hodnotia predmet Štatistika pre nematematikov a prácu v Exceli. S presnejším vymedzením pojmov reklama, marketingová komunikácia a marketing je o poznanie menej problémov. . sa stáročiami pridávali ďalšie. Po kontrole osobných údajov Vám operátorka pošle nové heslo na email alebo formou SMS na číslo mobilného telefónu. Filozofická fakulta UKF. Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac? At 11:23 p.m. Saturday,... Roanoke, Virginia – The identity of the 31-year-old Roanoke man who was shot and killed inside a Roanoke convenience store... Abingdon, Virginia – On Tuesday, a Bland County man pled guilty to 17 charges of child pornography production. Bola by som rada, keby sa niekto našiel a povedal ako to tam beží a aké to tam je . ISBN 978-80-8094-801-6. preklad slova promotion. Filozofická fakulta UKF. In: Marketingová komunikácia a médiá 13 [elektronický zdroj]. Prosím vás tie, ktoré máte tento odbor vyštudovaný, tak nebol problém si nájsť prácu v tomto odbore? FEBRUÁRA 2021. Vždy aktuálne novinky o vysokých školách, ktoré vás zaujímajú. Masmediálne štúdiá, Marketingová komunikácia a reklama Titul docent: Univerzita sv. Elektronická prihláška na štúdium (bude aktivovaná v januári 2022) Deň otvorených dverí: 22. januára 2022