reflexia z pedagogickej praxe vzor

a prežitkov z pedagogickej činnosti, najmä z riešenia pedagogických situácií. Práve s pojmami reflexia a sebareflexia sa v súčasnosti stretávame častejšie, a to nielen v oblasti psychológie a pedagogiky. 11 0 obj Z pozorovania si odnášajú množstvo zážitkov a podnetov, ktoré chcú zužitkovať v prvej súvislej praxi, v ktorej budúci študent objavuje (R����tZ���HR� ���Up�5�i�!������~�0��ڻ��Dp�!7�k�8�j/����`F��0~6x����'�I��lj'r&6_t�����0H��\$?h'�wM#ƈ%��⮡U��� ���l��B!D�B)(\Ǩ��UǨ����1*(���:F��r�u� Vysvetlite vzťah medzi politikou, programom a projektom. Q�`�`�{?��o��-��k1EX�[�#��8o�=��P�r�:|�p��,6��H� Nájdené v tejto kniheDocument from the year 2008 in the subject Didactics - Common Didactics, Educational Objectives, Methods, grade: "-", Pedagogická fakulta Nitra - Slowakei, language: Slovakian, abstract: Pojem výchovno-vzdelávací proces nás nabáda k ... 12 0 obj Predmety pedagogickej praxe majú integra čný a prakticko-výcvikový charakter, nadväzujú na . Poradenská reflexia - zdôraz ňuje rozhodnutie sa pre refle xiu ( hodnotenie vlastnej práce) vychádzajúcu z rôznych zdrojov: výskum, skúsenosť, rady . Tu sú prezentované tie, ktoré sú širšej pedagogickej verejnosti menej známe a zaujímavejšie. ŠooЙ6R¾L£X!nF¬.V†ôõ‘»Ü´f…”¸´ŒÚµu¹Y€M瘺¡G¯¬á;x1 Ü à"¼Ïá ࢴ3å àâ½ù²Í¨Ë=ÉãNsð¿ÂbBôÊ\Dã!$ Jðôw,Ã^:sçÂó—sk^âHÌzG)¦,Š«eÊ"AÀ¤j 2 Slovo o slove Zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity Editori: Redakčná rada: doc. <]>> endobj PaedDr. REFLEXIA HOSPITAČNEJ PEDAGOGICKEJ PRAXE B Po absolvovaní všetkých 20 náčuvoch (pozorovaniach) počas Hospitačnej pedagogickej praxe B študent napíše reflexiu (2-3 strany, riadkovanie 1,5, veľkosť písma 12), ktorá by mala obsahovať: stručnú charakteristiku školy, v ktorej študent realizoval náčuvy, Presný termín a miesto konania bude zverejnené na webovej stránke katedry. Sebareflexia pedagogickej praxe študentov odboru pedagogika z hľadiska kvality ich vlastných výstupov v školských zariadeniach. Vysvetlite význam a tvorbu logického rámca projektu. 0000004572 00000 n 0000000016 00000 n }��=��U�NZ�I��j!��E���욻89�%�h�1�ZD�=.�S�E�p��`V�_T�'�4 �^�h���$m1��&�}\J�]��ٛ�U�dC4�@Ka^����~c��6jӧ�i�M��QU�I�-�:�'���*S+��!�yߪ_�a? Mareka Mikušiaka, PhD., o akademickom písaní. 489/2007), platná do roku 2013. Nájdené v tejto knihe – strana 572Dva pedagogicky precízne spracované prednášky o feministickej epistemológii ... Z. Kiczková sa usiluje o filozofickú reflexiu známej tézy S. de Beauvoirovej ... Ak porovnáme známe klasifikácie, tak je v nich obvykle uvedená jedna odborovo-predmetová kompetencia a ďalších 6 - 7 kompetencií pedagogickej alebo integrovanej povahy (napr. Reflexia spĺňa tieto formálne kritéria: písmo Word, veľkosť písma 12, riadkovanie 1,5; zarovnanie do bloku, rozsah: 2-3 strany. a psychológiu na Pedagogickej fakulte Uni verzity Mateja Bela, . 4 7. Koncepcia dvojúrovňového modelu vzdelávacích programov v oblasti odborného vzdelávania a prípravy v Slovenskej republike (UV č. <> Pocas pedagogickej praxe na cvicnej skole alebo cvicneho skolskeho zariadenia studentov usmerriuje a hodnoti cvicny ucitel', kredity udel'uje metodik praxe. Markéta Andričíková, PhD. <> �r4B�b�&��` ��2*�6%G�;S`%L�.���t? endobj V rámci plánovania svojej činnosti by mal študent na pedagogickej praxi zvládnuť: Využitie teoretických vedomostí z doterajšieho štúdia pedagogiky a didaktiky. �P�Ɔt��A9[��R���G��$t�߾���aI��&��9.��1�S�? 0,230 . 3 0 obj pedagogickej praxe. konania" (Vašutová, 2004, s. 23). 0,164 . Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. a Tvor!) endobj 6 0 obj mravným, je to, čo rozvíja človeka a jeho ľudskosť, čo dvíha ľudskosť človečenstva, preto kritérium pre každý ľudský čin a pre ostatné pravidlá . 9 zákona č. (Zlepšuj!) V rámci plánovania svojej innosti by mal študent na pedagogickej praxi zvládnuť: ─ Využitie teoretických vedomostí z doterajšieho štúdia pedagogiky a didaktiky. Implementácia kódexu môže prebiehať rôznymi spôsobmi. 10 0 obj 14. x��Z�n7}��G)�2�_ C@,+AZu-���h�"I�$��wfɵ��$ۨ��v����9"�������7��W _��˫u#��泖7� ٘`�j��7_o���f�f�4YK�Z^��g�_�Fls�a> � ��K�8c|�|��8�›W���Ε���%Wݪ �c��[n�7. reflexia z pedagogickej praxe - Referáty, ťaháky, maturita, učebné poznámky. Reflexia v činnosti a po činnosti - obsah vychádza z vlastnej unikátnej situácie, kvalita reflex ie sa posudzuje podľa schopností učiteľa uskutočniť správne rozhodnutia. Vonk, 1992, Kyriacou, 1996, Švec, 1. Študentská rada Trnavskej univerzity a Katedra slovenského jazyka a literatúry PdF TU v Trnave Vás srdečne pozývajú na online prednášku Mgr. Termín kolokvia k pedagogickej praxi: Kolokvium sa uskutoční týždeň po ukončení praxe. Pedagogika; jan 28 2014. Študenta na praxi ohodnoťte podľa nasledovnej stupnice: A- vynikajúco a bez problémov zvláda konkrétne hodnotené položky a úlohy, B- veľmi dobre alebo s malou pomocou cvičného učiteľa zvláda úlohy; potrebuje si potvrdiť 8�MJϐ��m�C���*5�� �2!Z"�-�ΰ Zx0F,^���X'�}�^���*G#��j���aؕ�~�. endstream endobj Záverečná pedagogická prax v MŠ - projekt sa realizuje v termíne február - marec v rozsahu minimálne 2 týždne a maximálne 5 týždňov. 0 14 0 obj endobj Z hľadiska subjektov pedagogickej praxe sme vymedzili nasledujúce ukazovatele kvality pedagogickej praxe: Praktikanti: - ich poňatie pedagogickej praxe a jej prínosu z hľadiska ich prípravy . Byť musí, musí byť. Opíšte hlavné fázy projektového procesu. 2. nutými skúsenosťami z vlastnej kompozičnej tvorby a tiež z praxe aktívneho pedagóga. Pedagogická prax je v úzkom spojení s teóriou. Na stiahnutie. 聪�������"% ���1�`�,�0��*�B�2��*�BٲqMJ�nm�u� Sektarianizmus nič nevytvára, pretože nemiluje. 0000015171 00000 n Harmonogram dňa v materskej škôlke pozostáva z týchto nasledujúcich častí: Self-reflection of pedagogic practice of pedagogy students in terms of quality of their own outcomes in school facilities 6 ÚVODOM Pedagogická prax je organiza čná forma vysokoškolskej prípravy nastávajúcich u čite ľov, ktorá sa realizuje prostredníctvom povinných predmetov pedagogickej praxe. Dôvody vzdelávacieho podujatia. 0000014641 00000 n Okrem výskumných metód využíva najmä zdravý rozum a intuíciu. metodický obrat. �w�s!��v��Lx�� �Ti��u?t�{:��M���7KM-Ec�z��.�>�vR����t�u��`��l٬���yMW�H�e[��p��Ȃ�\�#�����N����($eK���0�����ӟ;6flu��as��u����)t�6�>�\nXi�+s�k�/����wߝⓋ.�Ϡzs>~2`8�~y�`\m���嚁�苺��w{\f}��OQCM�˒��ܬ-��� V hudobno-vednej praxi tvorila Adlerova systematika základ členenia všetkých snažení európskych muzikológov. <> Domáce pracovné cesty. Zamerajte sa na jednu historickú udalosť, osobnosť či jeden fenomén z obdobia 19. a začiatku 20. storočia. V reálnej praxi sa čistá metóda nevyskytuje, najčastejšie sa viaceré metódy kombinujú. 2016-1-1-CZ01-KA202-024034 Vzdelávanie učiteľov k inklúzii detí cudzincov, Reflexia prameňov lutnovej hudby z územia dnešného Slovenska v domácej a zahraničnej muzikologickej literatúre. Dôležitou súčasťou z hľadiska ďalšej využiteľnosti NOPS v praxi je reflexia spracovateľa, kvalitatívne alebo kvantitatívne vyhodnotenie praktickej skúsenosti, ktoré vyústi do návrhu odporúčaní na ich adaptáciu a realizáciu v prostredí iných škôl a školských zariadení. Tanečný kongres 2014 - TANEC.SK z pohľadu organizátorov reflexia . 13 0 obj čítať viac ». 0000002638 00000 n 1van Exner - súčasný český maliar, člen Spolku výtvarních umělců Mánes, komentár k svojej tvorbe; https://art.ihned.cz, Exner, I Ivan - 318664 V poslednom období veľa premýšľam o budúcnosti skladateľského remesla, Vzdelávanie sa v praxi neustále prepracováva. Jeho program sa skladá z workshopov, diskusií, ukážkových hodín, riešení problémov z praxe, ale aj praktického učenia sa inovatívnych metód, ktoré rozvíjajú zručnosti potrebné pre 21. storočie. Na prípravu budúcich učiteľov, nadobúdanie a rozvoj ich učiteľských kompetencií je potrebné klásť maximálny dôraz. Eurorozprávky 5 PREDHOVOR Publikáciu Eurorozprávky dávame do pozornosti učiteľkám a učiteľom materských škôl na Slovensku a širokej odbornej verejnosti.Ponúka európsky kontext a hodnoty vyplývajúce z rozprávok krajín Európskej únie spracované vo forme metodických listov. <> „Civilnopráve inštitúty a ich historická reflexia vo svetle moderných kodifikácií". endobj PaedDr. 0000014439 00000 n EDUpoint. Reflexia z pedagogickej praxe 1.doc (DOC) Dotazník MATIES.docx (DOCX) Pedagogická prax II. Organizačné pokyny: Harmonogram pedagogickej praxe (casovy termin) urcuje na navrh kabinetu pcd agogickej praxe dekan Pedagogickej fakulty, Katolickej univerzity v Ruzornberku. 3. Dôležitá . (Zovšeobecňuj! 1.1 Teoretické východiská koncipovania profesijnej praktickej prípravy Sociálna prax, akou je aj vykonávanie učiteľskej profesie či príprava . Dôkazom, že dodnes je vzorom systémového usporiadania hudobnej vedy, sú hudobno-vedné štúdie súčasných nemeckých muzikológov, ktorí vychádzajú z jeho členenia. Očakávania od praxe Prvý kontakt so školou (ako budúcim pracoviskom), zažívajú študenti pri pozorovacej praxi, v ktorej sú aktívnymi pozorovateľmi. Veľké očakávania mám aj z príkladov, ktoré sú zamerané na nácvik spomínaných, podľa môjho názoru problematických častí listu, a to z príkladov na odvolávacie údaje a z príkladov na nácvik štylizácie. Učiteľ by mal mať osvojené poznatky zo všeobecnej, vývinovej, sociálnej, ale najmä pedagogickej psychológie, základných, aplikovaných a hraničných pedagogických disciplín, z odborovej didaktiky technických predmetov, ale aj didaktík aspoň základných ekonomických vyučovacích predmetov, ktoré sa vyučujú na SŠ. Je nástrojom na zlepšovanie vlastnej pedagogickej praxe učiteľa. 5 Úvod učebný zdroj Akčný výskum - cesta skvalitňovania pedagogickej praxe učiteľov na základných a stred- ných školách je určený učiteľom, ktorí premýšľajú o svojej pedagogickej činnosti a neustále hľadajú rie- šenia na jej skvalitnenie. vzorom pre žiakov. vzorové riešenia (ak napísať esej o Aristotelovej poetike a oponentúru na ňu - tak napríklad takto) alebo typizované riešenia z praxe, ktoré analyzujú, kritizujú, uvádzajú na pravú . 0000014853 00000 n (:1. Seminárna práca k predmetu Vybrané problém z dejín Uhorska a ich reflexia na stránkach dobovej tlače Ako postupovať pri vypracovaní seminárnej práce? <> Zverejnené v kategórii . 4 0 obj V pedagogickej práci je považovaný za dôležitý nástroj skvalitňovania vyučovania a zvyšovania profesionality učiteľov. č. ø‚ ErºÒE€/^fXÄt„E°‚,ÎÙûaãv®!à«¶¨ôUrÿäòe‹Ð›qA½S/ÉÓub•é‘Lg„Î^œð¿´ŠÕìóöAó@Hx”é¸ýÁ¤8¾'À°êAKl0sp. 2020, minulý rok, aktualizované: 22. <>>> v znení neskorších predpisov a ktorí majú absolvovaných aspoň šesť mesiacov pedagogickej činnosti (§ 35 ods. Z týchto východísk sa konkretizujú základné učiteľské kompetencie. Príloha (Portfólio z pedagogickej praxe - vzor) ... 112. Mgr. 2 AUTODIAGNOSTIKA V PEDAGOGICKEJ PRAXI [ 10 0 R] Podstatná vlastnosť pedagogickej praxe. Nájdené v tejto knihe – strana 186V epike mu bol vzorom voľbách do uh . snemu v ... čím pripravoval prechod k praxi básnikov Slov . moderny . ... 11 ; Reflexie o Tovaryšstve 1. (Švec, 1996, s. 77). 13. %PDF-1.5 Štúdium na Pedagogickej fakulte UMB prebieha v akreditovaných študijných programoch 1., 2. a 3. stupňa vysokoškolského štúdia. startxref PEDAGOGICKÁ REFLEXIA A SEBAREFLEXIA - reflexia pedagogických situácií a sledovaných javov, sebapoznanie a sebahodnotenie v profesijnej orientácii. si, že kvalitu pedagogickej alebo choreografickej činnosti, česť výnimkám, výrazne ovplyvňujú práve . endobj Vysokoškolské skriptá tak popri pedagogickej funkcii čiastočne plnia aj vedeckú, ;�����h����}�AL�x5�ȋ��6� ���Ox�� �������{�}N��/ģ�Cy�x����e�/����Qʶ���tvج��栌6W�Cz�k�:ASt�@��T��|���äm8�=��ǣ/qzCfأ�s���Lp&�����:�z���-�{��yA{ʓH*�>b�����x*+�ۧz_d! Jednou z možností rozvoja sebareflexívnych kompetencií sa javia sebareflexívne techniky a metódy, ktoré je možné implementovať do praktickej profesijnej prípravy študentov v rámci modelových simulácií v podmienkach fakulty, ako aj v rámci pedagogickej praxe v školských podmienkach. 7^����c����_�A-������ɾ�[&�[ �4ր�2�\E�@�SE�@,C�� Ľudmila Liptáková, CSc. endobj 0000002583 00000 n 0 �DA Etický kódex je prvým krokom pri budovaní etického programu organizácie. V podstate ide o veľmi zložitý proces, ktorý by mal viesť k sebazdokonaľovaniu. - prínos pedagogickej praxe, - postoj k budúcemu povolaniu učiteľa, - návrhy na zmeny pri realizácii pedagogickej praxe, prípadne návrhy a odporúčania pre školu, kde ste praxovali. stream Spolupracujeme so seniormi z Centra dobrovoľníctva, ktorí pravidelne raz do týždňa chodia čítať deťom krásne tradičné rozprávky v rámci projektu Ćítankovo, aj s Pedagogickou fakultou UMB, ktorej študenti v rámci pedagogickej praxe realizujú pre deti zaujímavé aktivity. x��V]�5�IH6d�d2B�x�vY�. 0,531 . Učiteľ by mal dať žiakom najavo, že má o nich záujem, že rešpektuje všetkých jednotlivcov, netrpí predsudkami a nerobí rozdiely. <> Charakteristika pedagogickej praxe. <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 4 0 R/Group<>/Tabs/S/StructParents 0>> reflexia vyučovacej hodiny: relations: rasizmus: reading books: role models angličtina: romantizmus literatúre: Referát ~ Angličtina-moj denny rezim: rozbor diela: románsky sloh: relationship maturita: reklamny text o skole: ruza: rudolf dilong: staroba radí: reflexia z pedagogickej praxe: role-models and ideals: role play: Reise: rozbor . Jednou z efektívnych metód nadobúdania a rozvíjania učiteľských kompetencií sa javí mikroedukácia a mikroedukatívne analýzy. odborné vedomosti prenášajú do pedagogickej praxe a výskumu v akademickom prostredí. hodnotenie študenta na súvislej pedagogickej praxi z telesnej výchovy (príloha 6) Zápočet udeľuje vedúci praxe študijného odboru TV na základe predložených požiadaviek z súvislej učiteľskej praxe a na základe hodnotenia študenta cvičným učiteľom. - 18. marca 2016 na pôde Právnickej fakulty UMB v Banskej Bystrici, Komenského 20, Banská Bystrica. Často ho uplatňujú učitelia, pracovníci manažmentu škôl aj v spolupráci s výskumníkmi. EDUpoint je miesto šírenia inovatívnych prístupov vo vzdelávaní. ?�'��#�;E����b����bHX�w�3��炪�DQ���S��bEr������c��O�i���|�m�0�i���x25MS�ᤊ�|�H�9\��.Ӳ:}�Q�s�q�C{�R��P3n�S�d��g�\�XI/}?,����� 0000002906 00000 n endstream endobj 392 0 obj<> endobj 394 0 obj<>>> endobj 395 0 obj<> endobj 396 0 obj<> endobj 397 0 obj<> endobj 398 0 obj<>stream Spolupracujeme so seniormi z Centra dobrovoľníctva, ktorí pravidelne raz do týždňa chodia čítať deťom krásne tradičné rozprávky v rámci projektu Ćítankovo, aj s Pedagogickou fakultou UMB, ktorej študenti v rámci pedagogickej praxe realizujú pre deti zaujímavé aktivity. . Z hľadiska realistickej pozície dobro vyrastá z potrieb morálneho subjektu, z ich uspokojovania, preto sa musí merať týmito potrebami. 393 0 obj<>stream Z tohto pohľadu majú metódy vo vyučovaní kľúčové postavenie. Dôvodom je skutočnosť, že v súčasnosti v takejto podobe príklady neexistujú. Vyhodnocovanie, konfrontácia s individuálnou teóriou a empíriou autora, voľba ďalšieho postupu, intervencií na zlepšenie praxe. Nájdené v tejto knihe – strana 222Nemožno prejst celou zemegu votnej praxe bez rizika omylov a škôd , lou , často sa treba ... do ktorých by mohol upadnút . vkus , jeho miera , jeho vzor . Medzinárodná vedecká konferencia sa uskutoční v dňoch 17. Spôsob prihlasovanie: Na vzdelávanie bude zaradený kaţdý pedagogický zamestnanec patriaci do cieľovej skupiny, ktorý o to 0,330 . Casovy termin pedagogickej praxe dojcdnava a urruje po vzajomnej dohode mctodik pedagogickej praxe s riaditel'orna ucitel'om cvicne] skoly alebo cvicneho skolskeho zariadenia. <> 2. Štátny pedagogický ústav, Pluhová 8, Bratislava 9. novembra 2017 Workshop: Erasmus+ projekt č. Pedagogická prax umožňuje v rámci náčuvov a účasťou na praktických cvičeniach spoznávať pedagogickú realitu v škole, pozorovať a analyzovať jednotlivé problémy a javy vo . pre študentov z praxe a obetavo nám vždy pomáhali. ��(��j���*FT�]��W1�B�'M� Charakterizujte programovanie sociálno­pedagogickej činnosti. Pokyny k príprave na vyučovaciu jednotku.doc (DOC) Šablóna písomnej prípravy_pedagogická prax 2.doc (DOC) Sebareflexia_pedagogická prax 2.doc (DOC) Počas našej pedagogickej praxe deti boli milé, otvorené, živé, plné očakávania, sústredené na každú aktivitu a reagovali na mňa spoluprácou. Inovácia pedagogickej/odbornej praxe. Zameranie 1. kola výzvy Pri sebareflexii dochádza k opisu, analýze, hodnoteniu, usporiadaniu a zovšeobecneniu vlastných pedagogických poznatkov a skúseností". Prebieha v štyroch fázach: plánovanie, vlastná činnosť, pozorovanie, analýza a reflexia. Aplikácia navrhovaných postupov - akcia, transfer. �+���Q�r�3����Z�:}���E�P��L^��]"��Vi�����v�y��O�Ź��o��l��57�m^���v�����7�.��*ٍ�o��ʤ��]�v�lߵq�M wV-�8�����-�Z:�l��^�j\��XP Nájdené v tejto knihe – strana 220R. Arbinger rozdeľuje vedomosti do a je vzorom aj pre časť pedagogickej diagtroch ... 151–175 ) infor- kritickou reflexiou ) a kvalitatívnej interpremuje o ... 3. PEDAGOGICKÁ REFLEXIA A SEBAREFLEXIA - reflexia pedagogických situácií a sledovaných javov, sebapoznanie a sebahodnotenie v profesijnej orientácii. g�d^�D"��f�J؊�,��j+!H�)-��.��*���~A���1bn�M�'���U!�""A�̝_9�aɰ@��UΟ;�a�������v�kV��rQ ��H�y�h5d����XOY��ʳ���� Skutočné vzdelávanie je prax, reflexia a pôsobenie človeka na svet, aby ho transformoval. Aby sa etický kódex stal súčasťou kultúry školy, je nutné tím nielen stimulovať a postrkovať k etickému správaniu, ale treba vytvoriť podmienky, aby si ľudia etické hodnoty zvnútornili. <> 5 Autorský kolektív PhDr. 0000002988 00000 n 8 0 obj 0000004122 00000 n 283/2007) platná do roku 2015. endobj �����2����A�Lw��dF��.�΍�Ō� �>B���WAtR|1 ����|�@�����x�����֌|�Rs� �Gqp) Tvorí sa tak tzv. Boli pre mňa vzorom a veľkou oporou pri každom novom dôležitom endobj Po veľmi dlhom čase sa v pedagogickej obci, pod vedením profesorky B. Kosovej a pracovného tímu z PdF UMB v Banskej Bystrici, začala diskusia o doterajšej koncepcii a potre 20. rutinu pri dodržiavaní platnej normy. Produkcia poznatkov o praxi (nielen individuálnej) s cieľom zmeniť ju. 437/2009 Z.z. 2 0 obj 317/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov). prenášajú do svojej pedagogickej praxe. 5 0 obj V praxi to vyzerá tak, že na vyučovacej hodine etickej výchovy učiteľ sedí v kruhu so žiakmi. 7 0 obj z@����q��6и>XMҙ7������S������^�W�����y��ӯ�ʨO�U����#�` ��~���d�R��N�3A\֫��F����c�eF��gh���z�S�n֫��j߫���j8��8�7ZC�ʓ���n�&��Y^����;��}G�|?��d9YC�����X'���da����фCߥ_�T�'�dN�MF� &e��w.���0��ɕw��1R�m�ĺwނȮ�F�Ak�����Gr�8�p��3�)D trailer Pedagogicku prax studentov Katolickej univerzity v Ruzomberku riadi kabinet pedagogickej praxe Pedagogickej fakulty zastupeny koordinatorom pedagogickej praxe. V súčasnej spoločnosti pozorujeme, že diktát tolerancie víťazí a navyše stáva sa z neho všeobecne predkladaný imperatív. Termín odovzdania požiadaviek z praxe do: 30.3.20.. Doc. xref _i�@åU�?7�q-��w~7|�@���D���#�k�|��z(��aw����_������>�2��8TZ�Թf4T]�ܠ �g�OJ�d�)1�H�䔤TN�Y'��� �&3O��d�d[�y��%;'k��ʳ��Ԥ��|��+�6!�a��T��a�@���o��$�Iaĩ�lYmӋ 8. Príklady dobrej praxe výučby mediálnej výchovy. Učiteľ má poznať a porozumieť charakteru rozličných metód z dôvodu, aby dokázal určiť, ktoré budú účinnejšie pre tú či onú oblasť rozvoja a učenia sa dieťaťa/detí, ako aj pre to-ktoré dieťa v procese výučby. endobj Pre čitateľov od 9 rokov Uveďte základné pojmy a fázy projektovej činnosti. 391 0 obj<> endobj 0000002357 00000 n 15. Podobne kríze nahráva bezbrehá a častokrát ničím a nikým nekorigovaná tolerancia. stream %���� %%EOF Verím, že tieto potrebné vedomostí a skúseností využijeme aj v budúcom povolaní. Reflexia na základe Aristotelovej Poetiky . 3. endobj 1 0 obj Nájdené v tejto knihe – strana 427časopis pre otázky pedagogickej teórie, praxe a psychológie ... Neprichádza k reflexii teoretických poznatkov , k utrieďovaniu a zovšeobecňovaniu nových ... <> Teoretick á reflexia prax e a prof esijný rozvoj . Koncepcia pedagogicko-psychologického poradenského systému a jeho implementácie do praxe (UV č. 0000000596 00000 n x��WmPTU~ﹻ�{/��U`I]V u��(۴M1��p)S#S�Z)s5��HS�50�#�8͒�8�H��i��N��i��G�t�,�����s�y?��y�s�. 0000004281 00000 n 9A�F �*e�qfa��#���,���NE3 ��*s��wjJ+4Ii�dv�V(�v��h�9�j‰�Fv����+��".`�lY(B�ƫY���.9�r�BtU�R��n�e��K^O�/N��h#9")�h*�W|DJ�tJ����H���6���A��"��hg��@��Jb���%Wv������~3�xL��o�E���oP����Ύ��k��P�ԅ�E %PDF-1.4 %���� x��WM��0�W��1Aʬ=��TE�ah� Projekt je financovaný zo zdrojov Európskej únie. endobj . Bližšie informácie o podujatí nájdete tu. LU cA!�E� Uveďte niektoré z know­‑how v plánovaní projektového zámeru. socioekonomický status rodiny a jeho reflexia do výchovy, chudoba ako rizikový faktor vo výchove dieťaťa, rodinná deľba práce), Vychádzajúc z mnohoročného poznania odborného zamerania habilitantky a v zmysle . Príprava budúcich učiteľov z hľadiska teórie a praxe II. povaţovať za vzor pre svojich ţiakov. Silvia Kontírová, PhD., UPJŠ v Košiciach, Fil ozofická fakulta, Katedra pedagogiky, . 7. <> <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 14 0 R/Group<>/Tabs/S/StructParents 1>> Táto osvedčená pedagogická skúsenosť edukačnej praxe/osvedčená skúsenosť odbornej praxe bola vytvorená z prostriedkov národného projektu Profesijný a kariérový rast pedagogických zamestnancov. 9 0 obj 1.1 Ako na dieťa vplýva reklama 1.2 Reklamné triky 1.3 Čo nám . 0000002422 00000 n Študijný materiál tvoria dve kapitoly, ktoré obsahovo korešpondujú s dištančnými výstupmi akredi- Vyučovacie metódy môžeme uvádzať do rôznych vzájomných vzťahov. V každom prípade, dobrým, resp. Obsah Úvod 1 Mediálna výchova ako samostatná oblasť výučby. 391 15 8.3 Vzor Portfólia z pedagogickej praxe študenta medziodborového štúdia ... 95 8.4 Vzor Portfólia z pedagogickej praxe študenta jednoodborového štúdia ... 98 LITERATÚRA ... 100 . Všetky tieto spoločenské… (pantarhei.sk) Ďalej realita pedagogickej praxe v štúdiu učiteľstva v zahraničí, poznatky z medzinárodných výskumov a strategických európskych dokumentov a pravdaže ich vzájomné porovnanie.