Kontakty O nás Tlačové centrum Kariéra Informácie . 60 Kryje Å¡kody spôsobené požiarom, dymom, bleskom, explóziou, implóziou, pádom lietadla, rázovou vlnou a nárazom vozidla. . Poistenie si môžete uzatvoriť pre motorové vozidlá určené na prepravu osôb, ich batožiny alebo nákladu s kapacitou max. „Často je obhliadka škody vykonaná už v deň jej nahlásenia. 10. Ako postupovaÅ¥ v prÃpade, že sa mi zmenà hodnota budovy alebo hnuteľných vecÃ, ktorá je iná ako dohodnutá poistná suma? Takisto môžete v prípade potreby nahrať poisťovňou požadované dokumenty. info@csob.sk 0850 111 777. Nový spôsob riešenia poistných udalostí hlásenia má ambíciu osloviť široké spektrum klientov poisťovne. 2021), Produktový leták k poistnému produktu MOJE PODNIKANIE, informáciami o spracúvanà osobných údajov. Upozornenie: Používate zastaralý prehliadač, prosíme vyberte si novší prehliadač napríklad Chrome, Firefox alebo Microsoft Edge. Nabúrané auto, zatečený byt, či zlomená noha na dovolenke pri mori. Zaplacenost pojistky. V prípade neživotných poistných udalostí je ich nahlásených online až 10 %. AXA pojišťovna a AXA životní pojišťovna pobočka poisťovne z iného členského štátu Kolárska 6, 811 06 Bratislava . Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. 14.6.2016 Poistný trh. Poradíme vám, ako získať financie čo najskôr a prezradíme, čo všetko závisí od . viac. Na základe čísla, ktoré klient dostal po hlásení škody, sa môže prihlásiť do aplikácie, ktorá ho bude informovať o stave riešenia jeho poistnej udalosti . Copyright © 2017 touchIT, s.r.o., Bratislava, Klienti Allianzu všetko vybavia cez nový osobný online účet, Už rok môžu klienti Allianz hodnotiť jej služby rovnako ako reštauráciu či online obchod, Prekvapenie roka: S Huawei telefónmi sa už dá bezkontaktne platiť. Krycí list v súčasnosti využívame až v 60-tich percentách škôd v havarijnom poistení,“ objasňuje J. Hrdý. Stav poistnej udalosti Získajte prehľad o aktuálnom stave vybavovania vašej poistnej udalosti. Likvidácia poistnej udalosti Likvidácia poistnej udalosti je proces, ktorý má zabezpečiť náhradu za vzniknutú poistnú udalosť. Túto zmenu nám preto bezodkladne oznámte, pretože má vplyv aj na výšku poistného (znÞenie). Táto špičková technológia rozlišuje hlasový stres vyvolaný vedome nepravdivými odpoveďami v telefonickom rozhovore k poistnej udalosti. Po presÅ¥ahovanà z tejto budovy poistenie budovy zanikne. Ak sa zmenà hodnota vaÅ¡ich poistených vecÃ, oznámte to bezodkladne vášmu sprostredkovateľovi poistenia alebo nás kantaktujte e-mailom, resp. Na základe čísla, ktoré klient dostal po hlásení škody, sa môže prihlásiť do aplikácie, ktorá ho bude informovať o stave riešenia jeho poistnej udalosti . Zjistit stav škody. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group, Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava, IČO: 00 585 441, DIČ: 2020527300, IČ DPH: SK7020000746, GIIN: EM4SY0 . K vytvorenej udalosti môže priamo priložiť potrebnú dokumentáciu v elektronickej podobe, napríklad naskenovať potvrdenie od lekára alebo priložiť fotky havarovaného auta. Súčasne mu aplikácia umožňuje rýchlejšiu navigáciu k miestu obhliadky a kompletné spracovanie dokumentácie vďaka online prenosu dokumentov. „Sledovaním potrieb a očakávaní klientov v novom digitálnom prostredí chceme tento nástroj ďalej rozvíjať a nadväzovať naň ďalšími progresívnymi online-riešeniami,“ vysvetľuje J. Hrdý. . Stav poistnej udalosti Získajte prehľad o aktuálnom stave vybavovania vašej poistnej udalosti. Online hlásenie poistných udalostí. Zaplacenost pojistky. Saturácia krvi kyslíkom (SpO2): Prečo je dôležitá a čo o nej treba vedieť? zablokovaných dverí alebo iných urgentných asistenčných služieb kontaktujte NONSTOP Allianz Assistance +421 2 50 122 222. Allianz Assistance. Nahrát stav tachometru. Aktuálny stav vybavovania vašej poistnej udalosti môžete mať pod kontrolou online. Kryje Å¡kody spôsobené vodou z vodovodného zariadenia, vrátane Å¡kôd spôsobených spätným vystúpenÃm vody. ), ktoré je súÄasÅ¥ou vášho majetku. Sme vám k dispozícii 24 hodín denne, 365 dní v roku. Každý klient, ktorý svoju poistnú udalosť nahlási cez webcentrum, si môže v ktoromkoľvek okamihu zistiť stav jej riešenia. Táto zmena bude maÅ¥ za následok zánik existujúcej a vypracovanie novej poistnej zmluvy. Poradíme ako. Form submissions will fail if this page is published. Hlásenie poistnej udalosti . Allianz Assistance je asistenčná spoločnosť, ktorej sídlo sa nachádza v Paríži. Zjistit stav škody. Kryje vaÅ¡e náklady, ktoré boli vyvolané poistnou udalosÅ¥ou a zároveÅ kryje náklady na odvrátenie bezprostredne hroziacej poistnej udalosti alebo zmiernenie jej následkov (napr. Klienti Allianzu nahlásili 320 poistných udalostí spôsobených psychickým ochorením, 50 z nich skončilo smrťou. Komplexné poistenie pre vaÅ¡u firmu, ktoré poskytuje rozsah poistnej ochrany podľa vaÅ¡ich požiadaviek. Týka sa to neživotného poistenia, konkrétne poistenia majetku, poistenia motorových vozidiel a cestovného poistenia. Poistná udalosť: Aj keď optimalizácia práce likvidátorov pri vystavovaní krycích listov vyčerpala posledné rezervy, na vystavenie krycieho listu boli doteraz potrebné približne 2 až 5 hodín. Kryje Å¡kody na vaÅ¡om majetku v dôsledku vandalizmu. Kontakty O nás Tlačové centrum Kariéra Informácie . Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti . Poisťovňa Allianz sa podľa tohtoročného rebríčka Brand Finance Global 500 stala tretí rok po sebe najocennejšou poisťovacou značkou na svete. Ponúkame vám riešenie, ktoré finačne zabezpečí vás a vami prepravované osoby v prípade neočakávaných situácií počas jazdy motorovým vozidlom. Nahlásenie poistnej udalosti: Podklady pre výpočet poistného - Dotazníky. Výber udalosti. Výhodou podľa riaditeľa odboru market manažmentu Allianz - SP je, že klient môže ostať v podstate pasívny, aktívna je v tomto prípade poisťovňa. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže. . Po jej nahlásení vám pridelíme číslo, na základe ktorého môžete sledovať celý priebeh . Hlásenie poistnej udalosti . Vaše údaje. Poistenie sa vzťahuje na prepravované osoby, ktoré sa nachádzajú v čase dopravnej nehody (škodovej udalosti) v motorovom vozidle. V závislosti od rozsahu Å¡kody poÄkajte na naÅ¡e inÅ¡trukcie súvisiace s opravou alebo odstraÅovanÃm zvyÅ¡kov, umožnite nám obhliadnuÅ¥ Å¡kodu, oznámte polÃcii prÃpadné odcudzenie poistených vecÃ. Možnosti pre nahlásenie poistnej udalosti - stav nahlásenej poistnej udalosti: Poistenie strojov a elektroniky. V súčasnosti ponúka Allianz – SP svojim klientom na výber až 345 bezobhliadkových zmluvných servisov po celom Slovensku a to od najdostupnejších značiek až po značky najvyššej triedy. Aplikácia mObhliadka, ktorú Allianz – SP využíva ako jediná na trhu zároveň umožňuje operatívny presun špecialistov do oblastí, kde je to potrebné, napríklad pri riešení kalamitných situácií alebo mimoriadnych škôd. Volajte našu infolinku +421 2 50 122 222 alebo nás navštívte v našich pobočkách . Sorry, that does not match the text in the box. Webcentrum nahlasovania škôd predstavuje úplne novú generáciu online služieb. Äakujeme za vyplnenie, budeme vás kontaktovaÅ¥. Poistenie storna Máte záujem o poistenie, ktoré sa nenachádza v ponúkaných možnostiach? Tlačivá na stiahnutie. Takúto jednoduchú a rýchlu komunikáciu klienta s poisťovňou ponúka nové webcentrum nahlasovania škôd, ktoré spustila Allianz – Slovenská poisťovňa pre všetky poistné udalosti. Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším . Dosiahnuť môže až 4500 eur (aktualizované), Android 12 je tu: Najdôležitejšie funkcie systému. poisťovateľ zisťoval a prešetroval môj zdravotný stav u všetkých lekárov, v zdravotníckych zariadeniach a zariadeniach Pozriete si stav likvidácie a dátum jej ukončenia. Klient si tak môže pripoistiť napríklad invaliditu, ktorá kryje prípady, keď invalidita nastane aj v dôsledku psychického ochorenia, napríklad depresie . info@csob.sk 0850 111 777. Polovica online hlásení v životnom poistení je vybavovaná do 24 hodín. Ide o citlivo navrhnutú komunikáciu s klientom pri nahlasovaní škôd, ktorá znamená výrazný posun v rámci automatizácie a digitalizácie procesov Allianz – SP. Áno, deje sa to aj v O2. ÄalÅ¡ie dokumenty, ktoré by vás mohli zaujÃmaÅ¥, si môžete stiahnuÅ¥ tu, ZodpovednosÅ¥ za Å¡kodu spôsobenú Älenmi orgánov spoloÄnosti, Skupinové životné poistenie - balÃky COMFORT, EXTRA a MAX, Medzinárodné rieÅ¡enia zamestnaneckých poistných programov, Havarijné poistenie motorových vozidiel. ZEMETRASENIE (VOLITEĽNà PRE VÅ ETKY BALÃKY). A nebojíme sa o tom rozprávať, Ponuka ojazdených automobilov klesá a ich ceny rastú. Allianz Assistance. Nabúrané auto, zatečený byt, či . Dokumenty a formuláře. Na základe čísla, ktoré klient dostal po hlásení škody, sa môže prihlásiť do aplikácie, ktorá ho bude informovať o stave riešenia jeho poistnej udalosti . Významnou technologickou novinkou bolo spustenie ambiciózneho projektu mObhliadka v roku 2013, ktorý kompletne zmenil organizáciu vykonávania obhliadok poistných udalostí jej centralizovaním. Zodpovednosť za škodu. Jej hodnota dosiahla 18,6 miliardy eur, čo je o 8,1% viac ako v predchádzajúcom roku. CESTOVANIE. Sledovať online škody cez zadanie čísla poistnej udalosti umožňuje aj Allianz-Slovenská poisťovňa. Škodu musí poisťovňa preplatiť do pätnástich dní. Na nahlásenie akejkoľvek poistnej udalosti už nepotrebujete čakať na spojenie s operátorom na infolinke, ani vypisovať množstvo formulárov. Rýchlejšia obhliadka poistnej udalosti aj vďaka mObhliadke a GoogleMaps. Služby technickej, zdravotníckej, právnej asistencie a služby home assistance sú poskytované buď priamo, alebo prostredníctvom zmluvných partnerov. Tlačivá na stiahnutie. „Od spustenia online hlásenia minulý rok evidujeme dnes zhruba 8 % poistných udalostí v životnom poistení nahlásených cez webcentrum. Stav poistnej udalosti. Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti online. Ako jediná poisťovňa patrí medzi 50 najsilnejších globálnych značiek sveta. Allianz - nahlásenie poistnej udalosti V prípade poistnej udalosti v prvom rade kontaktujte svojho finančného agenta - človeka, ktorý vám poistenie uzatvoril. Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s. Hlásenie poistnej udalosti, Asistenčná služba: 0800 122 222 +421 2 4961 5677 Sledovať stav poistnej udalosti. Výhodou je, že dokumenty potrebné k poistnej udalosti môžete vložiť priamo prostredníctvom sprievodcu," opisuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz - SP Milan Rajec. Psychickú chorobu kryje životné poistenie Psychické ochorenia v Allianz kryje životné poistenie, a to v rámci pripoistení hospitalizácie, práceneschopnosti alebo invalidity. Po jej nahlásení vám pridelíme číslo, na základe ktorého môžete sledovať celý priebeh . Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti online . deväť sedadiel (vrátane sedadla vodiča). Systém poistnú udalosť zaregistruje výlučne na základe údajov od klienta, bez potreby dodatočnej registrácie škody na strane poisťovne. Poistenie podnikateľov: Obráťte sa na niektorú z opravovní alebo kontaktujte jeden z našich 600 zmluvných servisov, kde vybavíte obhliadku vozidla a opravu poškodenia. Online produkty. Poistná udalosť - Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s. . Poistenie faktúry; Invest (CLI pre Allianz) . Pre Vás osobne. Apologies, we are currently unable to handle your request. Allianz - Online na škodovú udalosť. Klient má tak všetky služby pod jednou strechou, nemusí riešiť zložité vybavovanie na viacerých miestach a jeho poistná udalosť je vyriešená jednoduchšie, profesionálnejšie a rýchlejšie. Zistite stav poistnej udalosti kedykoľvek. Oznámenie o vzniku škody z poistenia zodpovednosti za škodu pdf. Allianz PLUS. Stres, či nadmerná záťaž? Využite komplexné služby servisov a vašu opravu uhradíme priamo za vás. Samsung Galéria preberá jednu z nových funkcií Fotiek Google, Windows 11 má problémy s AMD Ryzen. Sledujte stav rieÅ¡enia svojej poistnej udalostiÂ, Odpovede na najÄastejÅ¡ie otázky k poisteniu MOJE PODNIKANIE. Ak nemáte k dispozÃcii znalecký posudok, zmluvu o dielo alebo rozpoÄet nákladov, pri stanovenà poistnej sumy zvážte, akú cenu je nutné v mieste poistenia vynaložiÅ¥ na nadobudnutie novej budovy rovnakého druhu a kvality. Pozriete si stav likvidácie a dátum jej ukončenia. na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti. Oprava je na ceste, Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen4: Pracovný počítač s kartou NVIDIA RTX (RECENZIA + VIDEO), Galaxy Flip3: Skladací telefón, ktorý dáva zmysel (VIDEO TOUCHIT), Slovensko získa vynovené reštauračné vozne, Black Shark opäť útočí: Séria 4S prichádza, Ultra verzia hodiniek TicWatch Pro 3 príde čoskoro, Aký je Windows 11: Poznatky z používania (RECENZIA), Roborock H7: Tyčový vysávač, nenahraditeľný pomocník v domácnosti (RECENZIA), iPhone 13 Pro: Priniesol užitočné zlepšenia (RECENZIA), Mercedes-Benz sa podieľa na spoločnosti ACC a buduje európskeho šampióna v oblasti akumulátorov s celosvetovými ambíciami, 5 spôsobov, ako môžu malé podniky uspieť vďaka presunu komunikácie do cloudu, CSi palletising spoločne s Mobile Industrial Robots plne automatizujú prepravu materiálu v FMCG priemysle, O2 a O2 Športová akadémia Mateja Tótha spúšťa už 5. ročník akadémií. Poistenie poskytne vašim zamestnancom, obchodným partnerom a blízkym osobám, prepravovaným vozidlami vašej firmy, finančnú zábezpeku v prípade dopravnej nehody (škodovej udalosti). Na základe čísla, ktoré klient dostal po hlásení škody, sa môže prihlásiť do aplikácie, ktorá ho bude informovať o stave riešenia jeho poistnej udalosti, prípadne o požadovaných dokumentoch potrebných k jej vybaveniu. Ãno, poisÅ¥ujeme budovu, v ktorej podnikáte a ste jej vlastnÃkom (vaÅ¡a firma), alebo vlastnÃkom je fyzická osoba, ktorá je spoloÄnÃkom vaÅ¡ej firmy alebo je oprávnená konaÅ¥ v mene firmy. ČSOB. alebo nonstop na Infolinke +421 2 50 122 222. Smart Poisťovňa 2021 je už šiestym ročníkom úspešnej ankety, kde vy, naši čitatelia, hlasujete za najatraktívnejšiu poisťovňu do vrecka na Slovensku.Samozrejme, pri hlasovaní sa sústredíme najmä na to, aké online funkcie ponúkajú jednotlivé poisťovne a ako ste s nimi spokojní. V minulosti sa obhliadkari a technici pre prihlásenie do systému a prijatie a naplánovanie nových prípadov museli vždy vrátiť na pracovisko, čím sa doba kontaktovania klienta predlžovala. DoplÅujúce informácie a dokumenty k produktu MOJE PODNIKANIE, Poistné podmienky MOJE PODNIKANIE - sprievodca poistenÃm (platné od 1. Stačí pár klikov na vašom smartfóne, tablete či počítači a vaša poistná udalosť je okamžite nahlásená poisťovni. Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. seconds remaining. ČSOB. Zmenou procesu a preddefinovaním položiek vplývajúcich na výšku plnenia je od minulého roka tento proces ešte rýchlejší a vystavenie krycieho listu trvá len pár sekúnd. Naším interným rekordom je vybavenie jednej poistnej udalosti na majetku za 52 minút od jej nahlásenia,“ bilancuje J. Hrdý. 14.6.2016 Poistný trh. mObhliadka je kombináciou mobilnej aplikácie v telefóne špecialistu pre obhliadky, služieb Google Maps a informácií z GPS vo vozidle. 2021), InformaÄný dokument o poistnom produkte MOJE PODNIKANIE (platné od 1. Kryje Å¡kody na vaÅ¡ich strojoch a elektronike v dôsledku neoÄakávanej udalosti poÄas ich prevádzky, prestávky v prevádzke, inÅ¡talácie, Å¡kody spôsobené nesprávnym nastavenÃm strojov, pretlakom, skratom, prepätÃm a pod. Či už sa hneváte na rýchlosť vyplácania škodovej udalosti alebo nie, často o tom nerozhodujú poisťovne, ale práve klienti. Šetrenie času a peňazí našich klientov umožňuje aj spolupráca servisov a poisťovne na báze bezobhliadkových zmluvných servisov. Reload text. ZadanÃm vaÅ¡ich kontaktných údajov potvrdzujete svoj záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy a skutoÄnosÅ¥, že ste sa oboznámili sÂ. Nahrát stav tachometru. Zistite stav poistnej udalosti kedykoľvek. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže. Zistite si stav vybavovania vašej poistnej udalosti! Zobraziť možnosti Zavrieť možnosti. Každý klient, ktorý svoju poistnú udalosť nahlási cez webcentrum, si môže v ktoromkoľvek okamihu zistiť stav jej riešenia. Digitalizované dokumenty ako fotografie dokumentujúce škodu, naskenované doklady či lekárske správy potom môže klient cez aplikáciu dodatočne vkladať do systému a likvidátor s nimi môže ihneď pracovať. Stačí vám len identifikačné číslo vašej poistnej udalosti. Dokumenty a formuláře. Každý klient, ktorý svoju poistnú udalosť nahlási cez webcentrum, si môže v ktoromkoľvek okamihu zistiť stav jej riešenia. Za stanovenie poistnej sumy zodpovedáte vy. 33 193,92 EUR pre prípad trvalých následkov úrazu podľa ich rozsahu príslušným percentom z uvedenej sumy. číslo poistnej zmluvy . Každý klient, ktorý svoju poistnú udalosť nahlási cez webcentrum, si môže v ktoromkoľvek okamihu zistiť stav jej riešenia. Vďaka nim tak pri nehode nemusíte merať cestu so svojim vozidlom do poisťovne, kvôli obhliadke škody a následne do servisu, ale je vám doporučený vhodný servis. Mobilní aplikace. Zistite stav poistnej udalosti kedykoľvek. Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti . Polovica online hlásení v životnom poistení je vybavovaná do 24 hodín. Obhliadky sú tak oveľa rýchlejšie, flexibilnejšie a efektívnejšie pre obe strany,“ hovorí J. Hrdý. Následne prípad preberie priamo likvidátor v poisťovni, ktorý ho ďalej rieši. 2. Allianz - SP rozširuje mobilnú aplikáciu aj o poistné udalosti z cestovného poistenia: Pre klientov, ktorí využívajú naše online cestovné poistenie, sme pripravili doplnkovú funkcionalitu v podobe čítačky QR kódu, pomocou ktorej si zo zmluvy vedia preniesť všetky aktuálne údaje (informácie o poistníkovi a poistených . Klient tak čakať nemusí v servise čakať a môže si opravené vozidlo okamžite prevziať. Konkrétně sjednává smlouvy pro povinné ručení, cestovní pojištění, pojištění majetku a odpovědnosti a penzijní připojištění. Enter the text below. Uveďte, prosím, čísla všetkých poistných zmlúv, ktorými ste v Allianz - Slovenskej poisťovni, a. s., poistený pre riziko úrazu . UNIQA poisťovňa, a.s. Hlásenie poistnej udalosti: 0850 111 400 Asistenčná služba: auto: +421 2 582 52 188 Hlavné výhody webcentra nahlasovania škôd: Dizajn Webcentra je navrhnutý tak, aby jeho služby mohli klienti využívať prostredníctvom webstránky www.allianzsp.sk z mobilných zariadení (smartfón, tablet) alebo počítač. Odteraz môžete každú poistnú udalosť vybaviť online. Stav poistnej udalosti. „Nový digitálny proces hlásenia škody je navrhnutý tak, aby z malého rozsahu údajov a minimálneho zaťaženia klienta vyťažil maximálny možný výsledok. Kryje Å¡kodu, ktorá vznikla poÄas doby trvania poistenia preruÅ¡enÃm alebo obmedzenÃm vaÅ¡ej prevádzky v dôsledku rizika, krytého vo vami vybranom balÃku. Po ukončení online formulára klient vždy dostáva okamžitú spätnú väzbu o čísle registrovanej škody, ktoré bude používať v ďalšom procese vybavenia škody. dokonca aj cez mobil. Pre Vás osobne. Úraz. Rozsah a ( 4. Kryje rozbitie skla alebo podobného materiálu s rovnakým využitÃm (polykarbonát, plexisklo a pod. Kryje Å¡kodu na vaÅ¡om majetku v dôsledku zemetrasenia. Môže zaniknúť poistenie aj zmenou vlastnÃka budovy? Rýchlejšia obhliadka poistnej udalosti aj vďaka mObhliadke a GoogleMaps. VÅ EOBECNà ZODPOVEDNOSŤ ZA Å KODU VRÃTANE VADNÃHO VÃROBKU. Stačí pár klikov na vašom smartfóne, tablete či počítači a . Ak dôjde k zmene vlastnÃka, poistenie budovy zanikne. Please try again. Allianz: Vybavte všetky poistné udalosti digitálne. Kryje krádež alebo lúpež vášho majetku. Aplikácia dokonca klientovi odporučí, aké doklady sú zvyčajne potrebné na riešenie konkrétneho typu udalosti. Cestovné poistenie do zahraničia a pre Slovensko. Digitalizácia ovplyvnila aj boj s poistnými podvodmi, kde v rámci odhaľovania podozrení pri poistných udalostiach Allianz – SP ako jediná poisťovňa na Slovensku využíva špeciálny softvér izraelskej spoločnosti. Voči komu uplatňujete svoje nároky: 1. Obráťte sa na niektorú z opravovní alebo kontaktujte jeden z našich 600, Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti, Ďalšie dokumenty, ktoré by vás mohli zaujímať, si môžete stiahnuť tu, Zodpovednosť za škodu spôsobenú členmi orgánov spoločnosti, Skupinové životné poistenie - balíky COMFORT, EXTRA a MAX, Medzinárodné riešenia zamestnaneckých poistných programov, Doplňujúce informácie a dokumenty k produktu Miliónové úrazové poistenie, Informačný dokument o poistnom produkte pre miliónové poistenie, trvalé následky úrazu v rozsahu vybraných diagnóz. Uveďte, prosím, čísla všetkých poistných zmlúv, ktorými ste v Allianz - Slovenskej poisťovni, a. s., poistený pre riziko úrazu . Novú formu online hlásenia škôd spustila Allianz – SP už v marci 2015, a to pre škody v životnom poistení. odstránenie, vyÄistenie, vysuÅ¡enie poistených vecà alebo stavebných súÄastÃ, odvoz sutiny na najbližšiu skládku). Ten vykoná nielen opravu vozidla, ale aj obhliadku poškodeného vozidla vlastnými pracovníkmi servisu. Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti online . Inými slovami, sú to všetky úkony, ktoré musí vykonať poisťovňa a poistený, aby mu mohla poisťovňa vyplatiť peniaze za škodu, ktorá mu vznikla. Online hlásenie škôd obsahuje len pár krokov. Rýchla a férová likvidácia poistnej udalosti. Služby technickej, zdravotníckej, právnej asistencie a služby home assistance sú poskytované buď priamo, alebo prostredníctvom zmluvných partnerov. VÅ EOBECNà ZODPOVEDNOSŤ ZA Å KODU SPÃSOBENà ÃNIKOM ZNEÄISŤUJÃCICH LÃTOK (Å KODA NA ZDRAVÃ/VECI). V prÃpade technickej havárie, zablokovaných dverà alebo iných urgentných asistenÄných služieb kontaktujte NONSTOP Allianz Assistance +421 2 50 122 222. V procese vybavovania škôd v havarijnom poistení je veľmi dôležité, ako rýchlo dokáže poisťovňa rozhodnúť o poistnom krytí a garantovať finálnu výšku poistného plnenia na účet opravcu. „Ak sú splnené všetky podmienky pre poskytnutie poistného plnenia a servis vystaví faktúru v intenciách kalkulácie, tak na strane poisťovne prebehne automatická kontrola a ak je všetko v poriadku, systém automaticky vystaví krycí list, ktorý opravca dostane už do niekoľkých sekúnd. Zistite stav poistnej udalosti kedykoľvek. This form has over 75 fields, which is the maximum allowed number. Kryje vaÅ¡u zodpovednosÅ¥ za Å¡kodu (Å¡kodu na zdravÃ, Å¡kodu na veci) spôsobenú inej osobe/poÅ¡kodenému pri vykonávanà vaÅ¡ej poistenej podnikateľskej Äinnosti, vami dodanými výrobkami a vami poskytnutými službami. Obráťte sa na niektorú z opravovní alebo kontaktujte jeden z našich 600 zmluvných servisov, kde vybavíte obhliadku vozidla a opravu poškodenia. zablokovaných dverí alebo iných urgentných asistenčných služieb kontaktujte NONSTOP Allianz Assistance +421 2 50 122 222. Sledovať online škody cez zadanie čísla poistnej udalosti umožňuje aj Allianz-Slovenská poisťovňa. Nabúrané auto, zatečený byt, či zlomená noha na dovolenke pri mori. AsistenÄné služby v prÃpade technickej havárie, zablokovaných dverà alebo iné urgentné asistenÄné služby. V závere online hlásenia klient dostáva registračné číslo škody a emailom alebo sms správou potvrdenie o jej zaregistrovaní. Zistite si stav vybavovania vašej poistnej udalosti! Využite komplexné služby servisov a vašu opravu uhradíme priamo za vás.