- Roč. Režim dňa v klube detí. Pre spustenie kapitoly kliknite na jej názov. Školský klub detí pri Základnej škole s materskou školou, Koškovce 134 Výchovný program školského klubu detí Názov programu: HRAVO A ZMYSLUPLNE Forma výchovy a vzdelávania Denná Výchovný jazyk Slovenský Druh školského zariadenia Štátne Riaditeľ školy RNDr. Školské kluby detí a ich postavenie medzi ostatnými školskými zariadeniami. Socializačná funkcia pomáha vytvárať a rozvíjať sociálne kontakty a vzťahy. Žiaci terajšieho 1. <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 15 0 R/Group<>/Tabs/S>>
Hlavným cieľom je pestrou a zaujímavou činnosťou v čase mimo vyučovania dopĺňať výchovno-vyučovací proces, uspokojovať záujmy žiakov s prevahou činností odpočinkového, rekreačného a záujmového charakteru. endobj
Nájdené v tejto kniheDr. Alojz Kolísek , predseda Školskej Matice Slovenskej Ligy , odovzdáva pozdrav tohoto odboru , ktorý pracuje s učitelstvom . Oboznamuje ciele Šk . Matice ... 05. Odpoludňajší Školský klub detí 11.10 - 16:00 hod. C - Pravidlá bezpečného školského klubu D - Školský poriadok školského klubu detí PrílohyŠkolského poriadku ŠKD 1 - Žiadosť o prijatie dieťaťa do školského klubu detí 2 - Žiadosť o zmenu dochádzky do školského klubu detí 3 - Žiadosť o uvoľ veie dieťaťa z ŠKD 4 - Odhlásenie dieťaťa z ŠKD Platba za −kolský klub detí Platba za −kolský klub detí je stanovenÆ pod¾a vıeobecnØho zÆväznØho nariadenia Mesta Dolný Kubín Ł.6/2008 vo výıke 3,31 EUR. Požiadavky na výchovu vo voľnom čase v prostredí klubu. Predstavujú ju odpočinkové (oddychové) a relaxačné činnosti, rekreačné činnosti, záujmové činnosti, spoločensky prospešné činnosti, sebaobslužné činnosti a činnosti spojené s prípravou na vyučovanie. 11. Rozliþné pohady na voný þas. 9 0 obj
Môžeme sem zaradiť rôzne možnosti odpočinku a rekreácie, neorganizované spontánne hry, čítanie, pozeranie TV, počúvanie hudby, stretnutia s kamarátmi. 1 a 2 zákona č. <>
59, č. 1 a 2 zákona č. Poda § 114, ods. 3 0 obj
Formy výchovy mimo vyučovani E. Kratochvilová uvádza: ,, formu výchovy mimo vyučovania charakterizujeme ako organizačnú jednotku zameranú na realizovanie cieľov a obsa hu výchovy v interakcii s vychovávateľom, pedagógom voľného času, v rámci ktorej sa uplatňujú pedagogické zásady, využívajú sa prostriedky a metódy výchovy." 2.2 Vnútorný poriadok Školského klubu detí: Ranný Školský klub detí 6:45 - 7:45 hod. <>
Pojem voný þas. v školskom klube detí a 245/2008 Z. z. o výchove školský Klub Detí Jeho Ciele A Funkcie. Organizácia režimu dňa v školskom klube detí Michaela Minárechová Katedra školskej pedagogiky, PF TU, Trnava Anotácia: Rok 2013 priniesol zmenu v činnosti ŠKD v sústave výchovno-vzdelávacích zariadení. Ciele zÆujmovØho vzdelÆvania K dlhodobým cie¾om −KD patrí: - rozvíjaš u žiakov schopnosš aktívneho a œŁelnØho trÆvenia Charakteristika školského klubu Výchovný program vychádza zo zámerov školského vzdelávacieho programu základnej školy, ktorej je súčasťou, rešpektuje a primerane plní jej ciele a úlohy. Hlavným cieľom je pestrou a zaujímavou činnosťou v čase mimo vyučovania dopĺňať výchovno-vyučovací proces, uspokojovať záujmy žiakov s prevahou činností odpočinkového, rekreačného a záujmového charakteru. poradkyňou, môţu stanovené ciele a výsledky dieťaťa priebeţne konzultovať. 1.3 Podmienky a organizácia vzdelávania v školskom klube Súkromný školský klub detí riadi riadite ka školy, zástupca školy a vychovávateka poverená vedením SŠKD. Škola ako miesto zmeny. 02. Nájdené v tejto knihe – strana 135... sebarealizačná funkcia , jej ciele sú spojené s uspokojovaním a rozvojom ... činnosti v školských výchovno - vzdelávacích zariadeniach ( kluby detí ... Výchova vo voľnom čase v školskom klube detí (ďalej len ŠKD) má činnostný charakter. endobj
Preventívna funkcia ovplyvňuje pozitívny vzťah k využívaniu voľného času výberom vhodných aktivít na zábavu v primeranom obsahu a formách. Školský klub detí, Voľný čas detí, Výchova vo voľnom čase, Projekty záujmovej činnosti. Úlohy sú koncipované tak, aby boli pre deti pútavé, zábavné a zároveň si prostredníctvom nich upevnili svoje vedomosti a zručnosti získané v škole a získavali nové. Ciele kapitoly je, aby študent vedel: definovať pedagogiku voľného času 14 0 obj
Kľúčové kompetencie dieťaťa školského klubu detí. Do rannej družiny sú deti prijímané do 7:45. Školský klub detí . František Bočkay Vychovávateľka Ivana Čerňová školský Klub Detí Jeho Ciele A Funkcie. 6 0 obj
Voľný čas okrem relaxu, rekreácie, zábavy, plní nasledujúce funkcie: Zdravotno-hygienická funkcia je nevyhnutná pre vyrovnanie psychickej, duševnej záťaže z vyučovania. 7 0 obj
Všeobecná charakteristika ŠKD :: Neverbálna komunikácia. svetlo prejde za sekund kolko metrov strihy na šité vianočné ozdoby stropné polystyrénové kazety merkury market svaly hlavy a krku subete la radio preklad stropné polystyrénové kazety merkury market cena svrbenie pohlavného orgánu u zien sám doma a bohatý 2 vánoční přán . Odpoludňajší Školský klub detí 11.10 - 16:00 hod. Zverejňovanie informácií, včasný a bezproblémový prístup k pravdivým a úplným informáciám prispieva k zodpovednému riadeniu a fungovaniu škôl a školských zariadení, k efektívnemu a účinnému hospodáreniu a nakladaniu s verejnými prostriedkami, ktorými školy a školské zariadenia disponujú a verejným majetkom, ktorý majú v správe. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) týkajúce sa vypustenia školských stredísk Mám právo na vzdelanie, hru a zotavenie. Poda § 114, ods. 245/2008 Z. z. o výchove <>
8 0 obj
Mám právo na detstvo v dôstojných podmienkach, nikto mi nemôže slovne ani . endobj
Aj Vy môžete mať pôsobivú webstránku zdarma. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) týkajúce sa vypustenia školských stredísk endobj
Voľný čas chápeme ako priestor pre oddych, psychické uvoľnenie, rekreáciu, zábavu, záujmy, spoločenské kontakty a v konečnom dôsledku ako čas na sebarealizáciu. V príspevku sa budeme venovať . endstream
endobj
primerane svojim možnostiam a dĺžke jeho pobytu v ŠKD (dieťa nemusí chodiť do ŠKD celé obdobie), Å kolské kluby detà a ich postavenie medzi ostatnými Å¡kolskými zariadeniami, Požiadavky na výchovu vo voľnom Äase v prostredà klubu, Plánovanie Äinnostà v klube detÃ, výchovný program, pedagogická dokumentácia, PrÃrodovedno-enviromentálna záujmová oblasÅ¥, Å portová a turistická záujmová oblasÅ¥, Sociálne uÄenie v školskom klube detÃ. poradkyňou, môţu stanovené ciele a výsledky dieťaťa priebeţne konzultovať. %����
Slúži aj ako prevencia pred konzumným spôsobom života a patologickými spoločenskými javmi. (Edukačný program ŠKD) Výchovno-vzdelávacia činnosť v ŠKD. Činnosť školského klubu detí Základnej školy, Lichardova 24, sa riadi princípmi výchovy vo voľnom čase: - princíp dobrovoľnosti, <>
2.2 Vnútorný poriadok Školského klubu detí: Ranný Školský klub detí 6:45 - 7:45 hod. J.A. 245/2008 o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. endobj
Platba za −kolský klub detí Platba za −kolský klub detí je stanovenÆ pod¾a vıeobecnØho zÆväznØho nariadenia Mesta Dolný Kubín Ł.6/2008 vo výıke 3,31 EUR. endobj
Rozvíjať schopnosti, záujmy, návyky, hodnoty a mravné cnosti. stream
<>
02. - 3. ročníka mali možnosť objednať si školské potreby pre budúci školský rok papierovou formou prostredníctvom triednych učiteľov. <>
Zákon č. Charakteristika a možnosti výchovných činnosti mimo vyučovania. Ich plnenie sa bude dosahovať realizovaním nižších, špecializovanejších a konkrétnejších cieľov v jednotlivých tematických . 13 0 obj
- Zákon o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov uvedených hlavných (vyšších) výchovno-vzdelávacích cieľov. Sebarealizačná funkcia sa snaží uspokojiť individuálne potreby, záujmy a sklony jednotlivca cez záujmovú činnosť a aktivity podľa jeho vlastného výberu. stream
Ak však máte záujem objednať si niečo "navyše", môžete tak urobiť aj v rámci tejto ponuky. Nájdené v tejto knihe – strana 176V rámci svojej školskej sekcie zorganizoval v roku 1969 akciu na zistenie záujmu ... Boli v ňom vytýčené funkcie a ciele Kultúrneho združenia Slovákov . 3-4 (2011), s. 44-50. endobj
endobj
Nájdené v tejto knihe – strana 25Založila národopisný súbor , klub Štúrovej mládeže aj klub mladých literátov a ... Boli v ňom vytýčené funkcie a ciele Kultúrneho združenia Slovákov . 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 114 - školský klub detí zabezpečuje pre deti, ktoré plnia povinnú školskú dochádzku na základnej škole, činnosť podľa výchovného programu školského zariadenia zameranú na ich prípravu na vyučovanie a na . Školské kluby detí a ich postavenie v školskom systéme V máji 2008 bol v Národnej rade SR schválený zákon č. - ISSN 0139-6919. 03. [ 7 0 R]
Školské potreby pre budúcich prvákov zabezpečuje a hradí škola. Závere čná práca sa zaoberá problematikou osobnosti vychovávate ľa, jeho tvorivým prístupom k využívaniu vo ľného času detí v školských kluboch, o koncepcii v humanistickej výchove, o podporovaní žiackej sebadôvery, o posil ňovaní vedomia , o Organizácia režimu dňa v školskom klube detí Michaela Minárechová Katedra školskej pedagogiky, PF TU, Trnava Anotácia: Rok 2013 priniesol zmenu v činnosti ŠKD v sústave výchovno-vzdelávacích zariadení. <>
Školský klub detí rozvíja osobnosť dieťaťa realizovaním ďalších cieľov:-učí estetickému cíteniu a vnímaniu;-vedie deti k zdvorilosti, komunikatívnosti a empatii; ?�ޡa;K��Ax��n���A=ϣ
Závere čná práca sa zaoberá problematikou osobnosti vychovávate ľa, jeho tvorivým prístupom k využívaniu vo ľného času detí v školských kluboch, o koncepcii v humanistickej výchove, o podporovaní žiackej sebadôvery, o posil ňovaní vedomia , o 3. Špeciálne pre dieťa je dôležité, aby neprišlo k preťaženiu organizmu. 15 0 obj
<>
Prevádzka, plánovanie a dokumentácia v ŠKD. endobj
Režim dňa v klube detí. Školský klub detí pri CZŠsMŠ sv.Gorazda. Aby sme sa v škole cítili dobre, bezpečne a šťastne, máme práva, ktoré nikto porušuje. Práva v škole. ( S. Babiaková, 2008) Hlavné ciele ŠKD V súlade so školským zákonom hlavným cieľom výchovy a vzdelávania v ŠKD je Výchovou a vzdelávaním mimo vyučovania v nadväznosti na výchovno-vzdelávaciu činnosť školy primárneho vzdelávania umožňujeme individuálny rozvoj osobnosti dieťaťa, jeho vedomostí, záujmov, základov spôsobilostí, zručností, postojov a hodnôt. KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE DIEŤAŤA ŠKOLSKÉHO KLUBU DETÍ. 2018, pred tromi rokmi ", a) podľa počtu účastníkov: skupinové, hromadné, individuálne, b) podľa času a dĺžky trvania: pravidelné - stále, dlhodobé, krátkodobé, nepravidelné - príležitostné, jednorazové, c) podľa druhu aktivity: pasívne, aktívne, d) podľa stupňa organizovanosti: s pevnou organizáciou, s voľnejšou organizáciou, - v pravidelnej činnosti : ako záujmové útvary (športové, telovýchovne, kultúrno-umelecké, technické, prírodovedné, spoločenskovedné a iné ), - v nepravidelnej príležitostnej činnosti: podujatia zamerané na určitú aktivitu, druh činnosti (športová súťaž, kultúrny program, matematická súťaž, prednes literatúry a iné). Školský klub detí a jeho význam pre rómskych žiakov. - ISSN 0139-6919. školský klub detí školské stredisko záujmovej činnosti centrum voľného času školský internát škola v prírode fyzická osoba, zastupujúca záujmy neformálnej skupiny Štatút žiadateľa: štátna / verejná organizácia mimovládna organizácia neformálna skupina Pôsobnosť: miestna regionálna národná medzinárodná . Požiadavky na výchovu vo voľnom čase v prostredí klubu. 4 0 obj
Nájdené v tejto knihe – strana 4V súvislosti s tým treba zvážit skutočnosť , že funkcie predsedov rád OB vykonávajú zväčša učitelia . Učiteľ , pripravovaný pre výchovu a vzdelávanie detí a ... Funkcie voného þasu. 3 Školský klub detí - ukáţky 36 3.1 Kompetencie dieťaťa ŠKD 36 . ŠKD plní dve základné funkcie: • Pedagogicko-výchovnú funkciu, deti pod odborným vedením vychovávateliek majú možnosť pripravovať sa mimo vyučovacom 5 0 obj
1 0 obj
Dátum: 29. Školský klub detí a jeho význam pre rómskych žiakov. 05. <>
5.1 Školský klub detí 70 5.2 Centrum voľného asu 72 5.3 Školský internát 73 5.4 Diagnostické centrum 75 . Základná funkcia ŠKD V dnešnej dobe je veľmi dôležité, aby deti trávili svoj voľný čas zmysluplne a efektívne . Séria pracovných zošitov Veselo je v školskom klube 1 - 4 je žiadaným materiálom určeným na prácu v školských kluboch detí.Takisto je vhodná aj na domáce tvorenie. E. Kratochvilová uvádza: ,, formu výchovy mimo vyučovania charakterizujeme ako organizačnú jednotku zameranú na realizovanie cieľov a obsahu výchovy v interakcii s vychovávateľom, pedagógom voľného času, v rámci ktorej sa uplatňujú pedagogické zásady, využívajú sa prostriedky a metódy výchovy. 1.3 Podmienky a organizácia vzdelávania v školskom klube Súkromný školský klub detí riadi riadite ka školy, zástupca školy a vychovávateka poverená vedením SŠKD. x��\[o\�~������{�;y aK^�K�H�>8��:���)����̐Cr���+i���\������͓�q�{���
�1�?��lqB��[$S���no������f������_ooN~�ooĪ�wR��f�kq�����ۛ��i��䠇�e]��f/Ȯ_�bM��f�]��Wiƛ'>`��벚4��1�2f���>��rG�h~. svetlo prejde za sekund kolko metrov strihy na šité vianočné ozdoby stropné polystyrénové kazety merkury market svaly hlavy a krku subete la radio preklad stropné polystyrénové kazety merkury market cena svrbenie pohlavného orgánu u zien sám doma a bohatý 2 vánoční přán . 245/2008 Z. z. z 22. mája 2008 o výchove a vzdelávaní a o zmene a doplnení V dobe od 6:45 sa deti zhromažďujú v priestore I. oddelenia ŠKD. Rodiia predajú svoje deti do priestoru šatne, alebo hornej chodby. tvorivých metód v školskom klube detí. 04. In: Vychovávateľ. <>
Mám právo na priateľstvo, porozumenie, prijatie a oceňovanie v kolektíve. Úvod > Školský klub detí > Teória > Všeobecná charakteristika ŠKD. Rozpočet finančných prostriedkov rodičovského združenia pre aktuálny školský rok Kliknutím na tento riadok si môžete otvoriť a prečítať ROZPOČ ET FINANČNÝCH PROSTRIEDKOV RODIČOVSKÉHO ZDRUŽENIA PRE ŠKOLSKÝ ROK 2021/2022 . Ciele ŠKD. Vzdelávacia funkcia ponúka využiť voľný čas nielen na oddych a relax, ale aj na rozvoj osobnosti, nadobúdanie poznatkov a informácií o spoločenskom živote, kultúre, umení, médiách a iné. Nájdené v tejto knihe – strana 2ZMENY ) , chov , z bohoboreckého klub v roku 1954 . ruzaleme , majú svoje ... Nemecka , Tu- podina , Presvätej Boho- päť rokov v Bielom ciele a funkcie ... 18. detí. V školskom klube detí sú vytvárané také podmienky, aby malo každé dieťa možnosť v čase mimo vyučovania rozvíjať poznatky získané v škole, rozvíjať svoje nadanie, talent, tvorivosť, získavať zručnosti, naučiť sa kreatívnemu spôsobu života a takto vytvárať najúčinnejšiu prevenciu drogovej závislosti. Formatívno-výchovná funkcia má za úlohu ovplyvňovať a formovať osobnosť dieťa a jeho vlastnosti. 1 Všeobecná charakteristika Školského klubu detí Základnou formou výchovy mimo vyučovania na základných školách je činnosť školského klubu detí ( ďalej len ŠKD). vyučovania, umoţnia jeho ďalšiu kultiváciu. 10 0 obj
Do rannej družiny sú deti prijímané do 7:45. 59, č. Voľný čas chápeme ako priestor pre oddych, psychické uvoľnenie, rekreáciu, zábavu, záujmy, spoločenské kontakty a v konečnom dôsledku ako čas na sebarealizáciu. Organizácia výchovy vo voľnom čase - školské a mimoškolské zariadenia voľného času. 3 Školský klub detí - ukáţky 36 3.1 Kompetencie dieťaťa ŠKD 36 . endobj
Nájdené v tejto knihe – strana 1Publikácia reflektuje na aktuálnu problematiku súčasnej pedagogickej praxe, ktorou je agresívne správania detí a mládeže. tvorivých metód v školskom klube detí. 2. vyučovania, umoţnia jeho ďalšiu kultiváciu. 2016, pred piatimi rokmi, aktualizované: 19. Rodiia predajú svoje deti do priestoru šatne, alebo hornej chodby. Podľa zákona č. <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 4 0 R/Group<>/Tabs/S>>
Kľúčové kompetencie dieťaťa školského klubu detí. Takéto ciele sa stávajú dobrým východiskom obsahu výchovy a vzdelávania, výchovných štandardov, výchovných osnov, efektívneho . 245/2008 Z. z. Školské kluby detí a ich postavenie medzi ostatnými školskými zariadeniami. <>
V dobe od 6:45 sa deti zhromažďujú v priestore I. oddelenia ŠKD. Ciele ŠKD. 2 0 obj
Podľa Zákona č. Školský klub detí, Voľný čas detí, Výchova vo voľnom čase, Projekty záujmovej činnosti. Pojem, ciele a úlohy výchovy mimo vyuovania. osoba zúčastňujúca sa výchovno-vzdelávacieho procesu v školskom klube detí (ŠKD), v centre voľného času, v detskom domove, v reedukačnom centre. 03. Školský klub detí pri ZŠ s MŠ Červeník Výchovný program . Takéto ciele sa stávajú dobrým východiskom obsahu výchovy a vzdelávania, výchovných štandardov, výchovných osnov, efektívneho . Ciele zÆujmovØho vzdelÆvania K dlhodobým cie¾om −KD patrí: - rozvíjaš u žiakov schopnosš aktívneho a œŁelnØho trÆvenia historický vývoj vnímania voľného þasu, jeho funkcie a obsiahnutie . Komenský. Školské kluby detí a ich postavenie v školskom systéme V máji 2008 bol v Národnej rade SR schválený zákon č. Vymedzenie cieľov a poslania výchovy v ŠKD . Výchova a výchovné þinnosti (odpoþinkové, rekreaþné, záujmové.) Školský klub detí pri CZŠsMŠ sv.Gorazda. 245/2008 o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Výchovou a vzdelávaním mimo vyučovania v nadväznosti na výchovno-vzdelávaciu činnosť školy primárneho vzdelávania umožňujeme individuálny rozvoj osobnosti dieťaťa, jeho vedomostí, záujmov, základov spôsobilostí, zručností, postojov a hodnôt. 3-4 (2011), s. 44-50. Ciele, poslanie a funkcie klubu detí. Plánovanie činností v klube detí, výchovný program, pedagogická dokumentácia. - Roč. 12 0 obj
Posilniť výchovné funkcie prostredníctvom záujmových . Zmeny v zákone č. Školský klub detí patrí medzi výchovno-vzdelávacie zariadenia mimo vyučovania. Plánovanie činností v klube detí, výchovný program, pedagogická dokumentácia. Ciele, poslanie a funkcie klubu detí. endobj
Nájdené v tejto knihe – strana 38V rámci koncepcie dotvoriť legislatívu školskej inšpekcie tak , aby sa myšlienka ... ŠI bude mať v podmienkach vzniku nového štátu veľmi potrebnú funkciu . endobj
Determinanty využívania voného asu. František Bočkay Vychovávateľka Ivana Čerňová V jednotlivých činnostiach dominuje zážitková, humanistická výchova, ktorej úlohou je podporiť rozvoj osobnosti každého dieťaťa, jeho schopností i záujmov. ako prostriedok na rozvoj zručnosti dieťaťa, formu výchovy mimo vyučovania charakterizujeme ako organizačnú jednotku zameranú na realizovanie cieľov a obsa, Zdroj: text z bakalárskej práce: M. Homolová, Rozvoj neverbálnej komunikácie cez edukačné aktivity v školskom klube detí, strana 42-43, © 2017 Bc. Ciele, funkcie, princípy a dimenzie výchovy vo voľnom čase. Posilniť výchovné funkcie prostredníctvom záujmových . x��VM�A���>��ڮ���0������-9�CB !� ��S=3��:v;��u�r^���r��)�/��0Pd��V�)�/1�h����O1��m�F�݆lܕ6���um)���C�9�F!�6���]i4LS���6�$��wü�#�u��i~0��k�5�,�����RW���Va=�v_3$
�+`qb����l�Nޔ3��W�������W� ;y53��W *>���$(���>��ճ>������=���;n��a�@��N���H=��X���zë�o�6\S�-�,�3&���V��h+1�ɶ�me��!���sd��hq5����L0���"���!� oכ6������p&��B���< ��S�B��)�tZ��� /c�:���z�:��#_Ri�y,�� ��� �@|�M��AۦE����:�O�Y��;G��̳g�`�fR���7Z�q�R����d��xy�����z�8y� Zmeny v zákone č. Školský klub detí pri Základnej škole s materskou školou, Koškovce 134 Výchovný program školského klubu detí Názov programu: HRAVO A ZMYSLUPLNE Forma výchovy a vzdelávania Denná Výchovný jazyk Slovenský Druh školského zariadenia Štátne Riaditeľ školy RNDr. „ Človek sa môže stať človekom len pomocou výchovy, nie je ničím, iba tým, čím ho robí výchova". Monika Homolová autorské práva vyhradené, Neverbálna komunikácia vo vzťahu medzi vychovávateľom a dieťaťom, Workshopy - Rozvoj sociálnych zručností cez prvky NK. <>
%PDF-1.5
endobj
04. Výchovou a vzdelávaním mimo vyučovania v nadväznosti na výchovno-vzdelávaciu činnosť školy primárneho vzdelávania umožňujeme individuálny rozvoj osobnosti dieťaťa, jeho vedomostí, záujmov, základov spôsobilostí, zručností, postojov a hodnôt. Formy výchovy mimo vyučovani E. Kratochvilová uvádza: ,, formu výchovy mimo vyučovania charakterizujeme ako organizačnú jednotku zameranú na realizovanie cieľov a obsa hu výchovy v interakcii s vychovávateľom, pedagógom voľného času, v rámci ktorej sa uplatňujú pedagogické zásady, využívajú sa prostriedky a metódy výchovy." [q���HN�������#�)Yx�˶�z?�ǿ�����u�8Xe�? In: Vychovávateľ. Školský klub detí - jeho cieľ, funkcie, organizácia, režim dňa. 11 0 obj
Pre prácu s kurzom je potrebné, aby ste mali nainštalovaný Adobe Flash Player.Ak ho nemáte, môžete si ho nainštalovať z tejto adresy: www.adobe.com.